PhotoReading in …..India anilor 1800 – Srinivasa Ramanujan

Connie Larkin - 22 March 2017

LIVING EXCELLENCE! Live with “Ginga!”

Connie Larkin - 22 March 2017

Cursul de PhotoReading prin ochii unui Profesor Universitar!

Connie Larkin - 22 March 2017

Se întâmplă în viața noastră lucruri cărora nu le găsim explicații însă ne place că s-au întâmplat. Întâlnirea cu Connie Larkin este una dintre acestea.

Cursul de PhotoReading pe care îl conduce face din cele două zile petrecute împreună o explozie de cunoaștere non-convențională, redescoperind rolul intuiției în viața noastră.

Preocupat fiind de puterea cunoașterii intuitive și de superioritatea sa asupra rațiunii, am găsit în prezentarea lui Connie cel mai structurat material care mi-a reorganizat gândurile și mi-a oferit unele dintre cele mai incredibile concluzii despre viață așa cum am perceput-o până acum.

Utilizând pretextul fotocitirii și al citirii rapide, care fie vorba între noi este în sine un subiect extraordinar, temerarii participanți la curs accesează practic ceea ce eu uneori încercam timid să insuflu studenților în timpul cursurilor mele, și anume să își asculte intuiția, nu doar logica și rațiunea.

Rezultatele în urma cursului de PhotoReading sunt extraordinare și seamănă cu ceea ce se poate numi accesare directă a cunoașterii, fie ea științifică, filozofică sau de orice altă natură, transmisă prin articole, cărți, manuale sau reviste, utilizând o metodă ce pare inițial o joacă de copii.

Dacă ești neîncrezător în metodă, calitatea și nivelul ridicat al antrenamentului dat de Connie în timpul cursului îți dizolvă îndoielile prin rezultatele imediate pe care le obții alături de ceilalți participanți.

Bucuria stârnită de parcurgerea cursului a fost intensificată de încrederea că voi putea să împărtășesc într-o formă sau alta această metodă de explorare a cunoașterii intuitive cu studenții mei.

În cursul de PhotoReading tinerii, elevi sau studenți, învață să-și structureze informația din materialele de studiu folosindu-se de hărți mentale care ușurează și scurtează incredibil de mult procesul de asimilare a cunoștințelor.

Mărturisesc că, la rândul meu, în studenție îmi foloseam empiric intuiția în învățarea cursurilor (cu viteza, acuitate, putere de asimilare) având rezultate excepționale care mă surprindeau atât pe mine cât și pe profesorii mei.

Cursul de PhotoReading structurează însă superior metoda de învățare intuitivă, transmițând un instrument foarte puternic de accesare a cunoașterii către oricine dorește să-și sacrifice din tumultuoasa viață privată un weekend ploios pentru acest lucru.

Îmi este și groază să mă gândesc ce m-aș face dacă absolut toți studenții mei ar folosi metoda de fotocitire pentru cursuri și mi-ar prezenta răspunsuri excepționale la întrebările puse de mine în examene.
Ce m-aș face dacă aș fi nevoit să le dau tuturor notă maximă?

Aș fi entuziasmat dacă evaluarea așa cum o cunoaștem și-ar pierde rațiunea, noile standarde fiind cu totul și cu totul altele. Profesorii și studenții deopotrivă ar deveni participanți într-un amplu proces comun de cunoaștere intuitivă.

Mă bucur nespus să fi regăsit în cursul de PhotoReading condus de Connie un mod diferit de a rezolva lucrurile benefic pentru societate, educația fiind un pilon esențial al acesteia. Neputința actualelor metode scolastico-științifice de predare și examinare se manifestă eronat prin blamarea elevilor și studenților. Aceștia nu mai vibrează la acestă abordare depășită, iar prin impunerea ei este periclitată și educația generațiilor viitoare.

Ca să o citez pe Connie: Cine are urechi de auzit, să audă!

Prof. Univ. Dr. Paul Diaconu
Academia de Studii Economice București
Departamentul de Audit și Contabilitate.

Leave a comment